Bewertungen von Sushi Mori Geldermalsen

Neue Beurteilungen

5.0
Henri Schellekens
25 November 2023

Zag er weer goed uit en erg lekker

Joke
25 November 2023

Echt de lekkerste sushi, telkens weer onwijs verrast hoe vers en heerlijk het is bij sushi mori!

Sandra
24 November 2023
Daan Donkers
24 November 2023

Heerlijk vers en smaakvol!

M. Oosterveer
24 November 2023

Bestelling online gedaan, duidelijke en handige website. Fijne ontvangst, snel de bestelling mogen ontvangen. Zeer vriendelijk personeel.

Nikki Smits
23 November 2023

Lekkerste sushi van Geldermalsen en altijd op tijd bezorgd. Nooit ook maar een seconde te laat.

Lieke van der Koppel
23 November 2023
.
21 November 2023
Corrie
18 November 2023

Heerlijk gegeten! Goed bereid eten! Bezorging was wat eerder dan aangegeven (20 min.), maar was voor nu geen probleem!!

Corinne
18 November 2023
Rob
17 November 2023

Vriendelijke bezorger die ook op tijd was. Het eten was heerlijk

Josje
16 November 2023

Beste in de buurt

Ben Deiman
16 November 2023

Heerlijk gegeten!

Martijn
15 November 2023
Maurice
14 November 2023

Ik werd na het bestellen van de sushi door u gebeld. Ik had de oproep gemist en belde 10 minuten later zelf terug. Nu werd er door u niet opgenomen. Vreemd, maar ik miste verder niks aan de bestelling.

cato
12 November 2023

Voor het eerst besteld en het was allemaal lekker en prima!

Bart
12 November 2023

verrukkelijk

Folker
12 November 2023
Van Kooten
10 November 2023

Mooie producten met een heerlijke smaak. Top

Jess Van Ewijk
9 November 2023

Heeerlijk eten ! En super vriendelijk personeel Prijs kwaliteit is uitstekend ( krijg voldoende om je buikje te vullen voor de rest vd avond ;-) Echte aanrader !

John
5 November 2023

Ervaring met andere Sushi afhaal centra, maar jullie zijn de beste! Kwaliteit ver boven verwachting! Echt super!

Kevin Woolmore
5 November 2023

Mn dochter heeft genoten

J.P. van Haaren
5 November 2023

Was weer lekker, maar ik zeg / vraag het nogmaals . . . . probeer aub het plastic te verminderen !

Peter Beusichem
5 November 2023

Super!!!

Sandraaaaa
4 November 2023

Heerlijk zoals altijd!

Blom
2 November 2023
Emma
31 Oktober 2023
Jacqueline
29 Oktober 2023

Deze keer een bestelling voor 9 personen met wat kleine aanpassingen en de wens om de bestelling op grote schalen te ontvangen. Top geregeld en zelfs nog iets voor de levertijd bezorgd! Heerlijk gegeten en ook de familie enthousiast over de kwaliteit van de sushi. Schoonmoeder blij met de pangsit. Die maakte ze vroeger zelf ook vaak. Complimenten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J. van Gelderen
29 Oktober 2023

Zoals altijd, heeeerlijk!

Marleen van Valkenburg
28 Oktober 2023

Altijd goed! Bestellen er graag

Daan Donkers
28 Oktober 2023

Heel vriendelijk en netjes geholpen, de sushi is super vers en heerlijk! Wij komen uit Cborg voor jullie sushi

M.A. van der Meijden
27 Oktober 2023

Het was weer heerlijk. En netjes op tijd, zodat de warme hapjes ook echt warm waren. Wij zijn fan :-)

Jwan
26 Oktober 2023
Fréderique Bosman
26 Oktober 2023
Richard de Coole
25 Oktober 2023

Snel en vriendelijke bezorging!!

Elly
25 Oktober 2023

Het was weer lekker.

Brenda
21 Oktober 2023

Supervers en goede verhouding rijst en vulling. Echt perfect!

Diane
18 Oktober 2023

Lekkere poke bowl alleen zeer jammer dat er maar een half flesje sojassus bijzat in vergelijking tot vorige keren gewoon een hele. Maakt de smaak toch minder. Vandaar middelmatige beoordeling

Leon
16 Oktober 2023

perfect

Caroline
16 Oktober 2023

Altijd heerlijke sushi !

Rob
16 Oktober 2023

Vriendelijke bezorger alleen is er bij het samenstellen van de bestelling niet goed gecontroleerd of de bestelling compleet was met als gevolg dat de betreffende bezorger, nadat ik gebeld had, het restant van de bestelling moest afleveren.

Pascalle lancee
16 Oktober 2023

Moet echt 5 sterren geven , we enorm heerlijk gegeten 
 op tijd klaar en vriendelijk personnel
 Top

Hennie
15 Oktober 2023

Super, prima sushi, we gaan zeker weer bestellen.

Jurgen Friedrichs
9 Oktober 2023

Sushi Mori is echt een aanwinst voor de regio. Het belangrijkste ingrediënt van de gerechten, is duidelijk de liefde en passie voor het vak. De verrassing zat voor mij in de gefrituurde sushi-rol. Ook de koude gerechten zijn niet alleen een lust voor de smaakpapillen, maar ook voor het oog. Echt feestelijk om dit te op te mogen dienen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kevin Woolmore
8 Oktober 2023
Lydia
8 Oktober 2023

Laat het allemaal zo als het is . Iets wat al super goed is valt niet te verbeteren !!!

Petra Melkert
8 Oktober 2023

Heel tevreden. Glutenvrij is goed gegaan. Ben niet ziek geworden en het was heerlijk!

Elly Huisman
3 Oktober 2023
Miranda van Raalte
2 Oktober 2023

De sushi was heerlijk 👌 Zeker een aanrader!! Lekker vers en niet te groote stukken. Klantvriendelijk !! Een dikke 10 !!

Rosanne
1 Oktober 2023

Was heel erg lekker, ik kom zeker terug!

CvZ
1 Oktober 2023

Heerlijk vers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elvira
1 Oktober 2023

Altijd goed!! Weer genoten!

Sandra
30 September 2023
Petra Pellegrom
30 September 2023

Top!!đŸ€©

Familie Raaf
29 September 2023

Eten is altijd goed. Tas was gescheurd omdat er eten lekte. We hadden expres geen stokjes aangeklikt en geen soyasaus. Die kregen we wel. De bestelde gember zat er niet bij. Jammer als je dan van tevoren fooi geeft.

Marjan Verhagen
27 September 2023

Heerlijk!

Marleen
25 September 2023

De sushi is lekker maar de service is slecht! Ze laten je met gemak een half uur langer wachten dan ophaaltijd. Jammer..

Nina
21 September 2023

Echt hele lekker sushi. Ik had de Veggie Box. Goed verzorgd, genoeg en gevarieerd.

Sandra
20 September 2023

Heerlijk vers en warm!

Terence
20 September 2023

Erg lekker, fijne en snelle bezorging sushi goeie kwaliteit

Liesbeth
19 September 2023
TD
18 September 2023

Het was weer heerlijk!

Lotte
15 September 2023

Heel goed!

Anoniem
11 September 2023

Sushi was wederom heerlijk en vers. Soyaboontjes waren nog warm bij bezorging. Top kwaliteit en zeker voor herhaling vatbaar!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cvm
11 September 2023

Zoals altijd super lekker en vers. En altijd vriendelijk geholpen. Netjes op tijd klaar.

De Jongh
9 September 2023

Heerlijk vers. Op tijd geleverd. Jammer dat je minimaal 50 euro moet bestellen.

Janei van Gelderen
9 September 2023
Bas
9 September 2023

Het was tot nu toe altijd super
.maar als het druk is
.beter regelen. Saté was totaal ingedroogd in de magnetron, edama te lang gekookt en te late levering. Prijzen zijn te hoog om hier niet sterk op te letten. Kan een keer gebeuren maar let er wel op Sushi Mori

Hak
8 September 2023

Was weer heerlijk en gezorging was op tijd

Jo
5 September 2023
Elly Huisman
5 September 2023

Goed als altijd 😃😋

Bianca
4 September 2023

Heerlijke sushi en bijgerechten. Bezorger was netjes op de afgesproken tijd. Ik zou de pangsit ook graag met vlees i.p.v. garnaal op de kaart zien.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
3 September 2023

Wederom een goed product, alleen jammer dat bezorging 3 kwartier later was dan besproken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anton
1 September 2023

Weer overheerlijk zoals we gewend zijn

Richard Smit
1 September 2023

De grote en smaak van de sushi’s is precies goed en op tijd bezorgd. Een sushibox van 30 mis ik.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maciek
31 August 2023

👌👌👌

Rick van Doorn
31 August 2023

De smaak was goed, echter de portie vind ik wat klein voor het geld wat je betaald.

Jan Krispijn
29 August 2023

Was wederom weer visueel en qua compositie uitstekend verzorgd en vooral vers en zeer smakelijk. Omdat eea glutenvrij moest zijn ook dit perfect geregeld. Fantastisch qua smaak

Marijke
28 August 2023

Erg smaakvol en netjes verpakt.

Tjeerd
28 August 2023

Op tijd klaar, alles vers. Goede kwaliteit. Top tent

René M. Londeman
26 August 2023

Geen enkel verbeterpunt, het was een geweldige sushi maaltijd met een uitermate vriendelijke professional die ons eten kwam bezorgen. De fooi meer dan waard!

Daisy
24 August 2023

Wederom genoten van het heerlijke eten en de snelle service!

Erwin Vos
23 August 2023

De sushi was heerlijk. Verder was de bestelling netjes op tijd klaar. Kortom het was weer top.

Nienke
20 August 2023

De bestelling was snel klaar en alles smaakte goed

I
19 August 2023

Voor het eerst sushi besteld bij Sushi Mori en dat smaakt naar meer! Heerlijke gerechtjes met veel verschillende smaken.

Martin
24 Juli 2023

Heerlijke sushi, wij waren zelf te laat met ophalen maar de kwaliteit was nog steeds erg goed. Is het misschien een idee een etiket op de deksels te plakken met vermelding welke sushi het zijn? Zeker bij een grote bestelling zou ik dit handig vinden.

Dik de Bruin
23 Juli 2023

Het was weer uitmuntend heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harriët
22 Juli 2023

Heerlijk! Vers en lekker van smaak!

Fleur
20 Juli 2023

Super snelle bezorging en altijd erg lekker!

Claudia
16 Juli 2023

Weer heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

WSG
13 Juli 2023

Heerlijk verse sushi's, stonden klaar op afgesproken tijd!

Elly Huisman
13 Juli 2023

Goed als altijd.

J. Hak
11 Juli 2023

Was weer fantastisch

Bianca Palm
10 Juli 2023

Heerlijke sushi. Vriendelijke bezorger precies op de afgesproken tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Carla
9 Juli 2023

Heerlijke sushi, snel en op tijd bezorgd, Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Verhoef
8 Juli 2023

Netjes op tijd geleverd. En een zeer vriendelijke jonge dame die de bestelling heeft bezorgd bij ons. De Sushi was heerlijk. Blijf vooral zo doorgaan!! Het was perfect 😉

Elly
7 Juli 2023

Geen kikomanensaus en 15 m te vroeg

Sneepels
7 Juli 2023
Quinty
5 Juli 2023
Martine
5 Juli 2023

Heerlijke sushi en bezorging precies op tijd, top!

Manon
3 Juli 2023
Corrine Manschot
28 Juni 2023

Sushi was een beetje warm Edamame waren veel te ver gekookt waarbij de peul uit elkaar viel

Eline
25 Juni 2023
M.A. van der Meijden
25 Juni 2023

Het was weer heel lekker. Vaste klant hier :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

uit Tricht
25 Juni 2023

Het was wederom uitstekend, tot de volgende keer.

Stefan Collard
20 Juni 2023

Snel en heerlijk

Elly
19 Juni 2023
De Rijke
16 Juni 2023

Heerlijk!

Manon
15 Juni 2023

Super bezorging en altijd op de aangegeven tijd. Sushi was lekker en vers! Wij waren dol op jullie gyoza, deze was bij jullie lekkerder dan bij andere, maar helaas maken jullie ze nu op een andere manier (frituur) waardoor deze echt minder lekker zijn. Jammer!

Antwort von Sushi Mori

Bedankt voor je mooie recensie, Manon! We zijn het met je eens over de gyoza. Daarom frituren we ze niet meer, maar bakken we de gyoza zoals voorheen. Hopelijk merk je verschil.

J
15 Juni 2023

Super lekkere verse sushi.

Monique
14 Juni 2023

Goeie bezorging door Carlo van Mourik

Elly Huisman
12 Juni 2023

Was weer top!

Ted
11 Juni 2023

Lekker!

Donga
10 Juni 2023
Elly Huisman
10 Juni 2023
Erik
9 Juni 2023

Bestelling op tijd gereed, prima kwaliteit

Anita
9 Juni 2023

Goed zoals altijd

Sander
4 Juni 2023

Altijd heerlijk! Goeie kwaliteit sushi, altijd vers bereid!

Petra Pellegrom
3 Juni 2023

Was weer top!!!

Nienke
2 Juni 2023
Nikos
1 Juni 2023
Sylvia
1 Juni 2023

De Ocean, Linge en Dragon rol waren waanzinnig lekker. Super vers, echt top kwaliteit.

Katinka
30 Mai 2023

Het eten was vers en warm! Top 👍

Frances
30 Mai 2023

Heerlijke sushi en vers bereid. Ook de bezorging is stipt op tijd. Complimenten!

Marielle
29 Mai 2023

De bestelling is 40 minuten te laat geleverd, het zou om 19:10u bezorgd worden maar het was er pas om 19:50u! Vond ik erg jammer aangezien mijn zoon ook mee at en het voor hem wel erg laat was om te eten! Eten was gelukkig verder goed

Dik De Bruin
28 Mai 2023

Het was weer heerlijk het eten Ga zo door het is uitmuntend

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vicky van Haarlem
27 Mai 2023

Koude emdamme bonen

vd Garde
27 Mai 2023

Bezorging was zo goed als op tijd (ingeschatte bezorgingstijd). Vroeg wel om extra soya saus en wasabi, dit is niet mee geleverd jammer genoeg!

Ineke
26 Mai 2023

Het voldeed volledig aan onze verwachtingen. Suer lekker!

Johan
25 Mai 2023
yvonne van
24 Mai 2023

keurig netjes verzorgd en goed van smaak

Ria
22 Mai 2023

Heerlijke sushi!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Corina Collard
22 Mai 2023
Caroline
18 Mai 2023

Wij hebben heerlijk gegeten!

Sandra
17 Mai 2023

Was weer heerlijk en nog lekker warm!

Elly Huisman
15 Mai 2023

Lekkere sushi! Vriendelijke mensen en op tijd klaar.

Lizet
15 Mai 2023

De pokebowl bevatte in verhouding meer rijst als groentes. Verder miste ik de hot chili mayo. De gefrituurde garnalen waren wel erg lekker.

Anoniem
15 Mai 2023

Het was weer super lekker en vers! Goede bezorging, altijd op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marieke van Gelderen
14 Mai 2023

Het was zeker niet de eerste keer dat we besteld hebben bij Sushi mori. Zoals altijd was de qualiteit en smaak heel erg goed. Vers en lekker knapperig. Ook de presentatie is erg goed. Bestelling op tijd gebracht, zelfs sneller dan gepland. We hebben er weer van genoten!

Richard & Inge
13 Mai 2023

Even heerlijk als altijd ✅

Petra Pellegrom
12 Mai 2023

Was weer top!!

AS
7 Mai 2023

Heerlijke verse Sushi

Corina
5 Mai 2023

Super leuk met een cadeautje voor onze jarige dochter! Heel attent

Chantal
5 Mai 2023

Heerlijk!

Ineke turk
5 Mai 2023

Heerlijke sushi en geweldige sevice

BK
4 Mai 2023

Lever op tijd en alles wat betaald is. Aan de opmerking doen we bij de volgende bestelling of bel na 20.00 uur maar terug heeft een klant niets.

Antwort von Sushi Mori

Beste heer, Bij uw bestelling zijn wij inderdaad de zeewiersalade vergeten. Toen u belde had ik u gevraagd of ik de zeewiersalade nog kon komen brengen. U zei dat het geen nut had , omdat jullie al uitgegeten waren. Ik vroeg of ik het de volgende keer kon vergoeden voor u, maar u wilde graag uw geld terug. Het was ontzettend druk op het tijdstip waarop u belde rond 19:00. Wij hadden gisteren ook personeelstekort. Hierdoor verzocht ik u om om 20:00 terug te bellen, om het verder af te handelen. Het is een vervelende situatie en jammer dat het zo is gelopen. Hopelijk heeft u begrip voor ons werk in de horeca en dat niet altijd alles kan gaan zoals wij wensen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Mori

J.P. van Haaren
4 Mai 2023
Liesbeth
29 April 2023
Robbert
29 April 2023

Was weer een heerlijke pokebowl zalm👍.

M.
28 April 2023

Heerlijke vers bereide sushi!

Bas
28 April 2023

Lekkere sushi en de levering mooi op tijd. Sushi is wel aan de prijs.

Kim
27 April 2023
Cis
26 April 2023
Elly
24 April 2023

Lekker, vers gemaakt. Op tijd klaar en vriendelijke mensen. Top.

Van Raalte
23 April 2023

Netjes op tijd bezorg. Zag er top uit en netjes verpakt. En het smaakte heerlijk 👌 Zeker een aanrader 💯%👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tim
23 April 2023
Mariëlle
23 April 2023

Er zaten geen stokjes bij onze bestelling, dit was erg jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sushilover
22 April 2023

Heerlijke sushi en topservice, enige nadeel is dat we niet kunnen kiezen en dus zoveel bestellen dat we de dag erna ook nog een heerlijke lunch hebben.

H van der Veen
21 April 2023

Gewoon heerlijke sushi

Marieke
20 April 2023
de Vos
18 April 2023

Heerlijkvan onze sushibowls genoten

J van Utrecht
16 April 2023

Het enige minpuntje vind ik dat ik niet geattendeerd ben op het feit dat ze ook een spaarkaart hebben en ik dus zou kunnen sparen

Yvonne
13 April 2023

Heerlijke sushi. Makkelijk te bestellen en perfect op tijd bezorgd. Niet goedkoop maar wel goede kwaliteit. Zeker aan te raden.

Gerard
9 April 2023

Top eten en op tijd

Sander
7 April 2023

Heerlijk! Bedankt weer!

Joke
6 April 2023

Ik was eerder en bestelling was dus nog niet klaar. Werd meteen opgepakt en in orde gemaakt. Goeie service!

Linda
6 April 2023

Goede verse sushi, makkelijk te bestellen en snelle en vriendelijke bezorging.

Bas
5 April 2023

Sushi is lekker! Snelle bezorging aan huis, binnen 20-30 min na bestelling online

Manon
3 April 2023

Super lekker gegeten

Brenda
3 April 2023

Het was weer helemaal top! Perfecte verhouding rijst en ingrediënten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roy
2 April 2023

Perfect op tijd (1 min voor het aangegeven tijdstip de deurbel) en de meest verse en heerlijke sushi die er hier te verkrijgen is. Echt een aanrader! Wij kijken nu alweer uit naar de volgende bestelling.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

hans
2 April 2023

Weer super lekker

Daisy
2 April 2023

Weer heel erg lekker gegeten! Fantastische service!

De Jongh
2 April 2023

Goede website en veel keuze in het menu. Heerlijk gegeten, goede kwaliteit. Één minpuntje, lange wachttijd. Zes uur besteld, 20.15 gekregen.

Corrie Van Steenis
27 MĂ€rz 2023

Was weer top !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angela
25 MĂ€rz 2023

Al vaak sushi gegeten, maar dit is de beste tot nu toe!! Ook heel snel met bezorgen! Dikke aanrader!

Annita
25 MĂ€rz 2023

Heerlijke verse sushi, bestelling was op tijd klaar, keurige zaak, oogt schoon, vriendelijke medewerkers

Irene
24 MĂ€rz 2023

Zowel pokebowl als rice bowl heel erg vers en smaakvol!

Campagne
24 MĂ€rz 2023
CVZ
23 MĂ€rz 2023

Heerlijk vers en op tijd bezorgd!

Dik De Bruin
20 MĂ€rz 2023

Het is perfect we gaan vaker bestellen Zo lekker Ga zo door

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anita
19 MĂ€rz 2023

Wederom heerlijk

Joke Zuijderwijk
17 MĂ€rz 2023

Weer verrukkelijk

Jochem
15 MĂ€rz 2023

Erg lekkere poke bowls. Ook lekker opties doe glutenvrij zijn!

Petra Pellegrom
13 MĂ€rz 2023
Sleeuwits
11 MĂ€rz 2023

Lekkere verse sushi

Anne
11 MĂ€rz 2023
Lex
10 MĂ€rz 2023

Zoals altijd Makkelijk te bestellen via de website Fantastische sushi. Lauw warm bij de verse sushi waar het hoort. Snel bezorgt. 5* Eller keer weer!!!

Gonda
9 MĂ€rz 2023

De gerechten waren lekker en de bestelling kwam precies op de door ons aangegeven tijd. Klasse!

Kitty
6 MĂ€rz 2023

Altijd smaakvol. Prijs/prestatieverhouding is erg goed.

Janny
5 MĂ€rz 2023
Petra
4 MĂ€rz 2023

Heerlijk! Glutenvrij goed geregeld en genoeg keuze. Zelfs glutenvrije soja saus.

Joke Zuijderwijk
3 MĂ€rz 2023

Het was weer top.

Annelies
2 MĂ€rz 2023

goede sushi, volop keuze en bezorging op tijd. Helenaal top!

Manon
1 MĂ€rz 2023

Super lekkere sushi! Lekkerste in de omstreken! Al een aantal keren besteld en de kwaliteit is elke bestelling hetzelfde, dat is heel fijn.

Lucy van Olm
1 MĂ€rz 2023
Sabine
27 Februar 2023

Was weer top! Heerlijk genoten.

Peter
26 Februar 2023

De bowl was weer super lekker. Heb deze keer tonijn genomen. Alleen de hoeveelheid tonijn was aan de lage kant.

Annemarie
24 Februar 2023

Erg lekker, fijn dat er sojasaus en wasabi bij zit, kon me dit niet meer herinneren van de vorige keer. Keurig op tijd klaar

M.A. van der Meijden
23 Februar 2023

Het was weer lekker en op tijd. Wij bestellen binnenkort zeker weer. Een aanwinst voor Geldermalsen en omgeving.

Simone
21 Februar 2023

Aardige bezorger en de sushi was heerlijk! Gaan zeker vaker bestellen!

Claudius
19 Februar 2023

Super!! Alles heerlijk en op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom
18 Februar 2023
Pieter van Houte
18 Februar 2023

Supervers en onwaarschijnlijk lekker. Zó blij dat ik binnen het bezorggebied van Sushi Mori woon
!!!

Petra Pellegrom
18 Februar 2023
Anoniem
17 Februar 2023

Heerlijke sushi en op de afgesproken tijd geleverd. Top!

MvdM
12 Februar 2023

Lekker en op tijd, wat wil je nog meer.

Taco
12 Februar 2023

Sushi’s smaken allemaal een beetje hetzelfde, en overal zit mayonaise op. Ik zou liever minder ingrediĂ«nten per rol hebben en iets hoger op smaak met wasabi en rijstazijn. Vrij duur eigenlijk.

Daisy
12 Februar 2023

Wij hebben weer heerlijk gegeten, de sushi was vers en op tijd bezorgd!

Saskia
12 Februar 2023

Aardig ontvangen en lekker eten

-
11 Februar 2023

Heel erg lekker, vers en goeie bezorging!

Rob
11 Februar 2023

Super aardige bezorger. Jammer dat jullie euro 2,75 aan extra bezorgkosten en transactiekosten rekenen. Niet meer van deze tijd. Ik had deze euro 2,75 liever aan de bezorger gegeven.

Stefan ter Bekke
9 Februar 2023

Prima sushi, aardig personeel en prima prijs

Corrina Volkers
9 Februar 2023

Vriendelijke personeel lekker eten... ga zo door

Manon
6 Februar 2023
Claudia
6 Februar 2023

Wederom heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

hans
5 Februar 2023

Lekkerste Sushi die ik gegeten heb.

TD de Boer
5 Februar 2023

Heerlijke sushi. Echt goede kwaliteit!

Amanda nagtegaal
4 Februar 2023

Voor 7 personen sushi laten komen. Makkelijk besteld via de app. Sushi was heerlijk vers en alle warme dingen waren goed warm.

Marleen
4 Februar 2023

De bestelling was exact binnen de bezorgtijd geleverd. Super vriendelijke bezorger ook. De sushi was heerlijk!! We hadden ook loempiaatjes en die waren nog goed warm (en heerlijk krokant). Kortom: ga hier zeker vaker bestellen!

W Wammes van Ravesteijn
2 Februar 2023

Super vers gemaakt. Op de afgesproken tijd klaar. En zoooo ontzettend lekker !!! Hier de allerlekkerste sushi uit de omgeving.

Jasper Starink
31 Januar 2023

Kreeg maar 1 paar stokjes, een klein bakje wasabi en een enorm klein bakje sojasaus.

Ingrid
31 Januar 2023

Was weer heerlijk

Jvr
31 Januar 2023
Suzan
29 Januar 2023

Top kwaliteit. Heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Quint
29 Januar 2023

Erg lekker en alles liep volgens afspraak voor herhaling vatbaar

Familie Van Veen
28 Januar 2023
Suzanne
28 Januar 2023

Geweldige sushi, enorm genoten! Helaas deze keer zonder stokjes maar die hadden we gelukkig nog 😉

Cloe
28 Januar 2023

Heerlijk! De prijzen zijn gestegen, zoals alles. De porties van de Pokebowl zijn iets kleiner (tenminste ons gevoel), zelfs de container is nu kleiner, de crispy kippenreepjes waren kleiner dan normaal. Ik begrijp dat je iets meer moet betalen, maar een kleinere portie krijgen heeft geen zin.

Verzijl
27 Januar 2023
Nick
26 Januar 2023

Super lekker zoals gewend!

Sandra
26 Januar 2023

Heerlijk vers en warm! Weer genoten đŸ€€

Elly Huisman
25 Januar 2023
Carolien
23 Januar 2023

Heerlijke sushi. Echt goede kwaliteit. Alweer heerlijk van genoten!

Richard de Coole
23 Januar 2023

Zeer goede kwaliteit eten en prima bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ano
23 Januar 2023

Helaas hadden we een zwarte haar in onze sushi. Dat was echt smerig. Beter om een haarnetje te dragen tijdens het klaar maken.

Antwort von Sushi Mori

Beste, We willen ontzettend graag onze excuses aanbieden. We vinden het erg dat dit is gebeurd. Als u had gebeld hadden we uw bestelling opnieuw gemaakt voor u. Zou u bij een volgende bestelling willen aangeven dat u het bent? dan krijgt u een vergoeding. Nogmaals excuses!

Lucyna
23 Januar 2023

Super!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Manon
22 Januar 2023

Heerlijke verse sushi! Echt een aanrader!

Rob
20 Januar 2023
Jelle Mekenkamp
20 Januar 2023

Heerlijke sushi, ranzige rice bowl. Aardig personeel, mooi en schone winkel. Prijs/kwaliteit niet helemaal in balans wat mij betreft.

Margretha
20 Januar 2023

Heerlijke poke bowl; verse producten, ruim voldoende. Aanrader!

Marielle Blommers
20 Januar 2023

Het was heerlijk en fijn op tijd bezorgd

Pieter van Houte
17 Januar 2023

Heerlijke verse sushi! De eventuele opmerking bij de bestelling wordt direct bekeken. De bezorging is net en vriendelijk. Sushi Mori vind ik een absolute aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hartstikke goed
16 Januar 2023

alles hartstikke goed. Tip: doe het warme en koude gescheiden bij het afleveren.

D
15 Januar 2023

Heerlijke verse sushi

De Paauw
15 Januar 2023

Was weer heerlijk👌

Miriam
14 Januar 2023

Het was heerlijk en netjes op tijd bezorgd. Helaas zat er geen wasabi en sojasaus bij.

Jacob
14 Januar 2023

Super service, kwaliteit eten

Omar
13 Januar 2023
Anton
13 Januar 2023

Zoals altijd weer heerlijk gegeten 👌

Peter
11 Januar 2023

Vandaag 2 stuks pokébowls zalm besteld. Zelf opgehaald, bestelling was mooi op tijd klaar. Kwaliteit was weer zeer goed

Daisy
10 Januar 2023

Heerlijke sushi, mooi gemaakt en vers. Supersnelle bestelling!

Weijers
9 Januar 2023

Heerlijk eten, goed verzorgt. In vergelijking met andere bezorgers (Pizza/Snackbar) duurder en daarom jammer dat er geen stokjes en ketjap bij deze bestelling zat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan Hooijmans
7 Januar 2023
B.t
6 Januar 2023

Helemaal goed

Slootbeek
4 Januar 2023

Heerlijke verse sushi, zeer vriendelijke medewerkers

Ingrid
3 Januar 2023

Lekker vers !

Brenda
1 Januar 2022

Perfecte verhouding rijst en vulling! Heerlijk vers met goede zalm en tonijn. Altijd goede kwaliteit!

Ed van Veen
1 Januar 2022

Het was perfect

Melody
1 Januar 2022
Sandra
31 Dezember 2022

Was weer heerlijk!

Marloes
31 Dezember 2022
Van Mourik
31 Dezember 2022

Zoals altijd heerlijk. Hadden crunchy box en Nigiri spec combi.

Irene van Veen
31 Dezember 2022
Fam Swart
30 Dezember 2022

Zoals altijd verrukkelijke Sushi!!

Peter
30 Dezember 2022

Was weer lekker en goed verzorgd. Alleen jammer dat in de poke bowls avocado in zat wat wel de bedoeling is. Ondanks dat hebben we er van genoten.

Gertjan van Veldhuizen
30 Dezember 2022
Marc
28 Dezember 2022

Heerlijke verse sushi stipt op gewenste tijd thuis bezorgd

Anoniem
27 Dezember 2022

Zeer goede kwaliteit sushi. Mooi op tijd bezorgd. Het enige nadeel is dat ik hier alleen kan bestellen als ik bij familie ben.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mirjam
26 Dezember 2022

Op kerstavond binnen tijdslot bezorgd! Alles was naar wens. Wij hebben heerlijk gegeten.

Mariska
25 Dezember 2022

Was weer zoals gewoonlijk heerlijk

W Hak
24 Dezember 2022

Precies op tijd bezorgd en was weer heerlijk

Romy
23 Dezember 2022
Tessa
23 Dezember 2022
Zuijderwijk
20 Dezember 2022

Wederom weer heerlijk gegeten

Jobke
19 Dezember 2022

Vriendelijk personeel, snelle bezorging en top kwaliteit eten. Weer ontzettend genoten van de pokébowls.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Steenis
18 Dezember 2022

Was weer heerlijk !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chris
18 Dezember 2022
J.P. Haaren
18 Dezember 2022

Zoals gebruikelijk heerlijk en geheel compleet, nog steeds jammer van de ernorme plastic afval berg na afloop, ik blijf dit vermelden en hoop dat u hier een oplossing voor gaat vinden.

Lieke
16 Dezember 2022

Lekkerste sushi van Geldermalsen!

Ani
16 Dezember 2022

Altijd verse sushi!

Angela
15 Dezember 2022

Lekkerste sushi omgeving Geldermalsen!!! Super op smaak en verder kan niet! Top!

Quinty
14 Dezember 2022
Esmeralda
14 Dezember 2022

Keurig op tijd geleverd, heerlijk gegeten!

Mel
14 Dezember 2022

Heerlijk vers en ambachtelijk gemaakt. Absolute aanrader. Verbeterpunt: als ik Ă©Ă©n poke bowl beste krijg ik flesje soja. Dus als ik er twee bestel verwacht ik op z’n minst ook twee flesjes soja.

Manon
11 Dezember 2022

Heerlijk gegeten!

Marja Engelaar
10 Dezember 2022
N.S. Smits
5 Dezember 2022

Weer top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

L van as
3 Dezember 2022

t was weer heerlijk

Claudia
3 Dezember 2022
Ilse
2 Dezember 2022

Lekkerrrrrrrr

Marieke
1 Dezember 2022
Yvonne
30 November 2022

Altijd lekker alleen was 1 bowl niet op temperatuur; te koud

Elly Huisman
27 November 2022
Cornelissen
27 November 2022

Altijd heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

L
27 November 2022

Verse sushi! Heeeeeerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nieke
27 November 2022
D
27 November 2022

Super lekkere verse sushi. Super kwaliteit

EvV
27 November 2022

Lekker gegeten

Jan
26 November 2022

Enorm lekker en stipt bezprgf

Taco
26 November 2022

Het was allemaal prima. Alleen toch erg veel geld voor sushi waar geen verse vis in ging.

Sandra
25 November 2022

Heerlijke verse sushi! Genoten!

Wouter Gubbels
23 November 2022

Kwaliteit is niet meer wat het op het begin was. Sushi mag wat kosten, maar dan mag je ook we kwaliteit verwachten. De laatste 3 keer viel het zwaar tegen.

Antwort von Sushi Mori

Beste Wouter, bedankt dat je bij ons hebt besteld. Echter begrijpen we niet zo goed wat uw klacht is. Onze producten zijn hetzelfde gebleven als het begin en de kok ook. Wat vindt u precies minder vergeleken met het begin?

N.S. Smits
23 November 2022

Het was super lekker en op tijd geleverd. Wat wik je nog meer? Echte aanrader!

I.
20 November 2022

Lekker gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dik De Bruin
20 November 2022

Het is perfect eten Voor herhaling vatbaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jolijn
20 November 2022

Vers, lekker, compleet en op tijd! Heerlijk:)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J.P. Haaren
20 November 2022

Heerlijk, maar ik blijf het herhalen, JAMMER van al het plastic afval

V Toorn
19 November 2022

Top!

W Hak
19 November 2022

Was op de afgesproken tijd bezorgd en weer heerlijk

Chris
18 November 2022

Sushi was heerlijk alleen jammer dat er geen stokjes bij zaten. Met een vork eten is niet fijn met sushi

Elly Huisman
17 November 2022

Goed als altijd.

Annemarie
16 November 2022

Was eerder qua afgesproken tijd om op te halen, werd heel snel klaar gemaakt

Ria de Meyier
13 November 2022

Heel goed, precies op tijd. Kwaliteit van eten was geweldig