Beoordelingen van Sushi Mori Geldermalsen

Recente recensies

5.0
Nieke
vandaag
D
vandaag

Super lekkere verse sushi. Super kwaliteit

EvV
vandaag

Lekker gegeten

Jan
gisteren

Enorm lekker en stipt bezprgf

Taco
gisteren

Het was allemaal prima. Alleen toch erg veel geld voor sushi waar geen verse vis in ging.

Sandra
25 november 2022

Heerlijke verse sushi! Genoten!

Wouter Gubbels
23 november 2022

Kwaliteit is niet meer wat het op het begin was. Sushi mag wat kosten, maar dan mag je ook we kwaliteit verwachten. De laatste 3 keer viel het zwaar tegen.

Reactie van Sushi Mori

Beste Wouter, bedankt dat je bij ons hebt besteld. Echter begrijpen we niet zo goed wat uw klacht is. Onze producten zijn hetzelfde gebleven als het begin en de kok ook. Wat vindt u precies minder vergeleken met het begin?

N.S. Smits
23 november 2022

Het was super lekker en op tijd geleverd. Wat wik je nog meer? Echte aanrader!

I.
20 november 2022

Lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dik De Bruin
20 november 2022

Het is perfect eten Voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolijn
20 november 2022

Vers, lekker, compleet en op tijd! Heerlijk:)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.P. Haaren
20 november 2022

Heerlijk, maar ik blijf het herhalen, JAMMER van al het plastic afval

V Toorn
19 november 2022

Top!

W Hak
19 november 2022

Was op de afgesproken tijd bezorgd en weer heerlijk

Chris
18 november 2022

Sushi was heerlijk alleen jammer dat er geen stokjes bij zaten. Met een vork eten is niet fijn met sushi

Elly Huisman
17 november 2022

Goed als altijd.

Annemarie
16 november 2022

Was eerder qua afgesproken tijd om op te halen, werd heel snel klaar gemaakt

Ria de Meyier
13 november 2022

Heel goed, precies op tijd. Kwaliteit van eten was geweldig

M.A. van der Meijden
12 november 2022

Precies op tijd bezorgd en het eten was echt heel lekker. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Dit gaan we vaker doen.

RvL
12 november 2022

Ontzettend lekker. Schalen zijn mooi opgemaakt. Grote stukken en goed gevuld. Ze zijn niet de goedkoopste, maar wel erg goed. Daar gaat het om.

Van de Water
11 november 2022
John
11 november 2022

Warm en koud scheiden. Anders wordt de sushi lauw. Verder gewoon top.

Isa Van der klij
10 november 2022

Altijd op tijd en super lekker eten! Hele vriendelijke mensen

Bouvien Brocks
6 november 2022

Lekkere verse sushi. Goede prijs kwaliteit. Op tijd was het klaar. Erg fijn

Robbert B
6 november 2022

Snel en heerlijk!

Bartjan
5 november 2022

De sushi is heerlijk, maar voor de derde keer 20 minuten in de zaak moeten wachten op een vooraf gedane bestelling. Als je de tijden niet kunt waarmaken, zorg dan dat je je klanten later laat komen…of zorg in ieder geval voor een hapje van het huis of iets dergelijks. Maar nee.. Erg jammer.

Dani van Zandwijk
2 november 2022
Elly Huisman
31 oktober 2022
Wilma
31 oktober 2022

Het eten is heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

UItstekend
30 oktober 2022

Heerlijk en ook een bezorging die uitstekend op tijd was. Aanrader.

C.V.
30 oktober 2022

Het eten was heerlijk! De bezorg/afhaaltijd was wel laat. Eigenlijk wilden we laten bezorgen maar dan moesten we nog een uur langer wachten. Daarom maar gekozen voor afhalen. Het afhalen verliep wel erg vlot.

HV
29 oktober 2022
A.
29 oktober 2022

Warm en koud gescheiden houden. Koude sushi was lauw geworden. En waar saus op zit, bovenop houden. In plaats dat de saus op de sushi zat, zat die op het deksel. Bijna geen saus op de sushi. Verder was het goed.

Richard & Inge
29 oktober 2022

Zeer smaakvolle verse sushi. Echt heel lekker. Niet goedkoop (al is het niet duurder dan bij een andere sushi zaak) maar kwalitatief de moeite waard.

Liesbeth
26 oktober 2022

Voor het eerst hier besteld en zeker voor herhaling vatbaar!

Heleen van Donk
22 oktober 2022
22 oktober 2022

Lisa
20 oktober 2022

Yummy food and delivery was excellent! Thank You!!

Sandra
20 oktober 2022

Heerlijk weer! Snelle en vriendelijke bezorging!

Elly Huisman
19 oktober 2022

Lekker eten, goede service en vriendelijke mensen in een schone zaak.

S. Hu
19 oktober 2022
Monique
18 oktober 2022

Heerlijk gegeten. Alles was even lekker.

Bergman
17 oktober 2022
Anika
16 oktober 2022

Goede sushi, alleen beetje weinig wasabi voor de familie box

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T Berkhout
15 oktober 2022

Heerlijke sushi, vriendelijk personeel en altijd vers gemaakt.

Michel Steevens
14 oktober 2022

Perfect !

Elly Huisman
12 oktober 2022
Van Steenis
9 oktober 2022

Heerlijke sushi, fijn dat jullie ook in Est bezorgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
9 oktober 2022

Wederom weer heerlijk

Gine
8 oktober 2022

Het was heerlijk

Elly
8 oktober 2022
Hak
7 oktober 2022

Wederom heerlijk gegeten

Joke
7 oktober 2022

Was weer verrukkelijk

Lieke
6 oktober 2022
Roel
5 oktober 2022
G. van Gessel
3 oktober 2022

Heerlijke sushi!

Marvin
2 oktober 2022

Was weer heerlijk, alleen geen stokjes en geen gember. Volgende keer beter!

Marieke
29 september 2022
Elly Huisman
28 september 2022

Wij worden heel blij Van Sushi Mori. De kwaliteit van het eten is goed! De mensen zijn heel vriendelijk en beleefd. De winkel is schoon en georganiseerd. Het eten is op tijd klaar. Kortom: uitstekend!

Paul
28 september 2022

Blijf deze kwaliteit houden👍🏼

Ing
28 september 2022

Goede porties en netjes op tijd bezorgd.

Trudy Wardenaar
27 september 2022

jammer dat het met de levering zo laat was, excuses niet acceptabel. Hoezo regen? En pas de aanlevertijd aan of koppel terug. Was mijn eerste en laatste keer.

J.P. Haaren
26 september 2022

Het was zoals gewoonlijk prima in orde, alleen houden wij niet zo van frituur, maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen. ook nogmaals weer de opmerking zonde van al het vele plastic afval bakjes.

De Paauw
26 september 2022

👌👌👌👌👌👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
24 september 2022
V mourik
24 september 2022

Bijzonder lekker. Zelden zulke lekkere sushi gegeten. Voor herhaling vatbaar

Van de Wate
23 september 2022

Top kwaliteit👌

Nelis
22 september 2022

Super verse en lekkere sushi

Lucien Staarink
19 september 2022

De vegetarische sushibowl was erg simpel. De smaak wel prima, hoewel iets te zoet, maar de variatie van wat er in zat was erg beperkt. Bij een vegetarische sushibowl mag je toch wel een grote variatie aan groentes verwachten.

Af
17 september 2022

Super gegeten

Marleen van Valkenburg
16 september 2022
Corrie
16 september 2022

Heerlijke sushi. Heel fijn dat jullie nu opkom Est bezorgen. Gaan we zeker vaker doen.

Sabine
16 september 2022

Het was heerlijk! Altijd weer een feestje. Volgende maand weer.

K.K
14 september 2022

Lekker gegeten! Zag er netjes uit!

Jolijn
12 september 2022

Echt heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
10 september 2022
De Paauw
10 september 2022

👌was weer heeeeeerlijk

Chantal
8 september 2022

Zoals altijd heerlijk!

Harmelink
8 september 2022

Lekker vers en knapperige garnalen

Kimberly
8 september 2022

Eerste keer was de sushi fantastisch, maar de tweede keer zat er aan de krokante kip absoluut geen smaak. Er waren frituurde uitjes over gedaan, waardoor ik het idee had dat ik ui sushi at. Jammer, want het is hier niet Goedkoop.

Reactie van Sushi Mori

Beste mevrouw, u had als verzoek geen saus op of in de sushi. Wij hebben dus ook geen saus bij de Crispy kip gedaan, wij hadden toen aan u gevraagd of u er krokante ui op wilt. En u zei vervolgens ja, u heeft gelijk dat als er geen saus op de sushi zit en wel krokante ui dat de sushi erg na ui smaakt. Sorry dat het eten niet naar wensen was. Misschien zou u voor de volgende keer de krokante kip kunnen bestelen met saus of dat u de krokante ui weg laat.

-
4 september 2022

+Super lekker. - porties mogen zeker een stuk groter voor wat je betaald...

Rob
3 september 2022
Yvonne van Dalen
3 september 2022

Heerlijke sushi, het stond al keurig klaar. Voor herhaling vatbaar.

De Paauw
2 september 2022

👌

Sandra
2 september 2022

Was weer heerlijk! Bezorging zelfs vroeger! Top

Christina
1 september 2022

Bezorgd op de exact aangegeven tijdstip.

Adam
30 augustus 2022
Sandra
29 augustus 2022

Heerlijke sushi, voor herhaling vatbaar.

Iris
27 augustus 2022

Superlekkere sushi! Helaas was de garnering meer in de deksel dan op de sushi, maar dat mocht de pret niet drukken! De speciale rolls zijn echt een aanrader

Sandra
26 augustus 2022
DJ
26 augustus 2022
Erik
25 augustus 2022

Eerste bestelling bij Sushi Mori is ons uitstekend bevallen!

Henk
25 augustus 2022

prima en smakelijk

Bas
24 augustus 2022

Het was weer heerlijk, enige was dat we een verkeerde bestelling hadden gekregen. Kip is echt wat anders dan beef

Bert
24 augustus 2022

Heerlijk gegeten

Wilma
23 augustus 2022

Het eten is er heerlijk en bezorgen top

Monique
21 augustus 2022

Heerlijke sushi, erg genoten en fijne service. Jullie bezorgen zelfs in de haven. Top!

Koos Kramer
21 augustus 2022
R. Kuiper
21 augustus 2022
Annelies
20 augustus 2022

zelfs iets eerder bezorgd dan gepland door een supervriendelijke bezorger. Sushiboxen zagen er prima uit en smaakten erg goed.

fleurhoek@gmail.com
20 augustus 2022

Makkelijk via de app bestellen (yes, volgende keer korting!). Wij hebben deze keer zelf afgehaald. Vriendelijke personeel, snelle service. De sushi en bijgerechten waren weer heerlijk!

Rika Piek
17 augustus 2022

De sushi was heerlijk. Maar wel helaas Te laat bezorgd.

Susan
14 augustus 2022

Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meteren
14 augustus 2022

Was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W. Hak
13 augustus 2022

Top! Het was heerlijk, netjes verzorgd en keurig op tijd.

Rosanna
31 juli 2022
Anton
30 juli 2022

Top zoals altijd

Cloé
30 juli 2022

Het was erg lekker. Ik waardeer het dat ze rekening hebben gehouden met de opmerkingen die bij een eerdere bestelling zijn gemaakt. Dat laat je zien dat ze echt aandacht besteden aan je feedback en proberen te verbeteren of op te lossen wat er mis was. Heel erg bedankt.

Van velzen
30 juli 2022

Prima verzorgd

Julie
29 juli 2022

Het was heeeeel leuk!!!

Bert
28 juli 2022

Mooie gerechten, vers bereid, keurige prijs en altijd professionele en vriendelijke bediening. Van harte aanbevolen 👍

Elvira
28 juli 2022
Annemarie
28 juli 2022
Erika
25 juli 2022
Lies
24 juli 2022

Heerlijke sushi gehaald vandaag. Met smaak opgegeten!

Julia
23 juli 2022
Hans Nak
23 juli 2022

Weer heerlijk gegeten ,makkelijke app. Top !!!

Henny Schep
23 juli 2022

Voor de 4e keer besteld.... 1e keer gerecht vergeten, kreeg kortingscode voor volgende keer bij bestelling... 2e keer kortingscode niet bij de hand dus uitgesteld naar volgende bestelling, echter nu verkeerde noedels geleverd, excuses krijg ze de volgende keer gratis...3e keer besteld en krijg geen noedels gratis want heb kortingscode gebruikt ????????????? 4e keer besteld WEER verkeerd nu niet de juiste sushi Kwaliteit prima maar HIER HEB IK HELEMAAL GENOEG VAN. Graag krijg ik een reactie, met als aanbieding een keer gratis eten van de spullen die dan bestel (?)

Reactie van Sushi Mori

Beste mevrouw, Het klopt dat de 1e keer uw bestelling verkeerd is gegaan. Daar hebben wij eerder onze excuses voor aangeboden en u heeft daarna 1x udon vergoed gekregen. De sushi van gisteren moet dezelfde kwaliteit hebben. We hebben niks veranderd. Ik kan niet meer eten vergoeden. Groeten, Sushi Mori

M
21 juli 2022

Weer genoten!

Arie
21 juli 2022

Het was prima, verse sushi goed van smaak, jammer dat het zo prijzig is, anders zouden we vaker bestellen.

Boer
21 juli 2022

De noodles bij de Udon waren iets te gaar waardoor ze ietwat papperig waren maar verder was alles heerlijk. De Udon-gerechten waren goed warm en de sushi was lekker.

Marieke
21 juli 2022

Het is allemaal heel lekker en vers!!

Leonie Huussen
19 juli 2022

Echt super goede sushi!!! Absoluut een aanrader.

Angelique
17 juli 2022

Heerlijk gegeten! Op de site ziet het er wel groter uit, dus dacht eerst niet genoeg te hebben, maar dag gelukkig wel zo.

Bianca
16 juli 2022

Erg lekker genoten van de crunchbox!

De Paauw
16 juli 2022

Zoals altijd helemaal top👌

Boulogne
14 juli 2022

Vers, warm, lekker. En op tijd.

Diederik van Lieshout
13 juli 2022

Gewoon goed

Hesther
10 juli 2022

Goede service, lekker eten en snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Macarena Peinado
10 juli 2022
Bianca
7 juli 2022

Zoals altijd warm, en vers. Heerlijk gegeten en altijd mooi geserveerd. Het was weer top

C van den Berge
4 juli 2022
Robert-jan van Santen
4 juli 2022

Op de afgesproken tijd klaar en werd geholpen met het eten naar mijn auto te brengen! Het eten was heerlijk!

Cloé
3 juli 2022

Helaas zijn ze veranderd. Ik bestel vaak en ik zie hoe beetje bij beetje deze verandering. Deze keer waren de rolls erg dik waardoor ze zo vol rijst waren en de vulling natuurlijk minder was. De kip op hun menu staat niet als pittig vermeld, wauw, ik weet niet wat er deze keer was gebeurd maar het was erg pittig. We stoppen met het bestellen van de Pokebowl omdat bepaalde ingrediënten vaak veranderen, maar ze melden dit niet op hun menu. Helaas Sushi Mori is niet meer wat het was en natuurlijk zoals alles nu is het een beetje duurder maar de kwaliteit is lager. Jammer.

Reactie van Sushi Mori

Beste Cloé, Wat jammer dat uw ervaring zo negatief was. Het klopt inderdaad dat de kip van gisteren anders was. De kip die wij normaal gebruiken was tijdelijk uit voorraad bij onze leverancier, waardoor wij een alternatief hebben gebruikt en dit inderdaad niet op de site hebben aangepast. U kunt bij uw volgende bestelling aangeven dat u een crispy chicken roll van het huis vergoed krijgt. Wat de pokebowl betreft, het enige wat wij hebben veranderd is de chuka wakame weggehaald en avocado en komkommer toegevoegd. Voorheen kregen we te horen dat de chuka wakame de rijst nat maakte, wat velen minder vonden. Om die reden doen wij geen chuka wakame meer in de pokebowl. Als u graag wijzigingen wil, mag u dat altijd in de notities zetten bij uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Groetjes, Sushi Mori

Lex
1 juli 2022

Zoals altijd, top kwaliteit en goede service en snelle bestelling.

Sandra
30 juni 2022

Geweldig eten en zeer goede service !!!

Joke
30 juni 2022

De heerlijkste sushi in de regio! Zalig, vers, heerlijk.

Henk Pagrach
27 juni 2022

Goede smaak en mooi

Anita
27 juni 2022

Was weer heerlijk

Jackie Hofstede
25 juni 2022

Super lekker, super vers!!! Dank je wel!

Maik
24 juni 2022

Was weer heerlijk En op tijd bezorgd

Rob
23 juni 2022

Lekker en gezond

J.P. Haaren
20 juni 2022

Heerlijk, alleen heel erg jammer en schadelijk al dat plastic afval bakjes, kan dat niet anders / beter bv in karton ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marek
19 juni 2022

Ales lekker

Elly
18 juni 2022

Zalig!!!

De Corte
18 juni 2022

Heerlijke Verse Sushi! Ook de Pokébowls Crispy chicken en Yakitori waren nog lekker warm ! Toppie! 👌✨

Petra
16 juni 2022

Heerlijke verse sushi echt lekker gegeten alweer😋 Vriendelijke behulpzame mensen. Echt een aanrader!

Ida van Est
13 juni 2022

Het was heerlijk, vooral ook de schotels

Joke
12 juni 2022

Het was weer voortreffelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca R
11 juni 2022

heerlijke verse sushi, op tijd en warm geleverd.

Kev
9 juni 2022
Anoniem
7 juni 2022
Rob
6 juni 2022

Heerlijk gegeten.

Romy
6 juni 2022

Heerlijke sushi en perfect op tijd geleverd ga hier zeker vaker bestelle

NL
6 juni 2022

Heerlijk vers, met zorg bereid en fijne porties. Weer genoten vanavond. Echt een aanwinst!

Jan
6 juni 2022

Dit is de beste sushi uit de Betuwe, de chef specials zijn top!

Chantal
5 juni 2022

Keurig op tijd, en het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lynn
4 juni 2022

Heerlijk gegeten! Ook precies klaar op de tijd dat we het zouden afhaken. Erg tevreden!

DvD
3 juni 2022

Wederom heerlijk

Sandra
1 juni 2022

Zoals altijd weer heerlijk vers en snelle bezorging!

C&M
30 mei 2022

Smaakte erg goed (zalmsalade, handroll paling, udon ossenhaas, pokebowl garnaal, mini loempia’s en yakitori) en het afhalen ging soepel. Tip: ook wat avocado in de pokebowl, dat maakt m meer gevarieerd. Of maak het een keuzeoptie. Mooie zaak ook!

Irene
29 mei 2022

De poke bowl was goed gevuld maar de rijst was minder lekker.

Lucyna
28 mei 2022

PRIMA!

Mieke Wansink
27 mei 2022

Perfecte afsluiting van een roerende week. Het was weer top.

Saskia
27 mei 2022

Over het algemeen prima sushi maar ik vind ze persoonlijk wat te groot.

Anita
25 mei 2022

Weer super lekker. Net zo lekker als de vorige keer. Een pre zou het zijn als de poke bowls glutenvij zouden zijn

Nienke
21 mei 2022

Vriendelijk ontvangst in winkel, sushi was erg smaakvol en vers.

Veerle
20 mei 2022

Het was weer super! Ebi was nog warm, alles lekker vers!

Sil
20 mei 2022
olga
16 mei 2022
M&k
15 mei 2022

Altijd super lekker! Bestelling klopt altijd en is lekker vers. Een echte aanrader dus.

Sandra
13 mei 2022

Was weer heerlijk vers!

Mariya
12 mei 2022

Heerlijk verse sushi 🍱 beste in West Betuwe en omstreken.

J. Dijkstra
9 mei 2022

Udon zou meer bouillon mogen hebben

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.P. Haaren
8 mei 2022

En weer was het heerlijk, maar wat ons negatief verbaast dat er zo ontzettend veel plastic afval bakjes bij zijn, wellicht kunt u nadenken over iets anders als plastic mvg

T.
7 mei 2022
Alex
7 mei 2022
Karen
7 mei 2022

Wow wat een heerlijke sushi weer, echt klasse!! Alles super vers, heerlijke smaken. Bestelling precies klaar op afgesproken tijdstip. Tot snel!!

Frank
7 mei 2022

Was weer heerlijk echt een verwennerij!

Jacq
7 mei 2022

Gefrituurde rol met kip voor het eerst meegenomen. Mijn nieuwe favo-sushi vanaf nu!

Hakkert
7 mei 2022

Super vers en lekker

Chantal
5 mei 2022

Heerlijk, ga zo door!

Kevin
4 mei 2022
Kevin
1 mei 2022
Floor
1 mei 2022

Verrukkelijk!!!

Kitty R.
1 mei 2022

Het eten was heerlijk. Helaas liep de aardige bezorgster tegen een hangende plantenbak aan die afbrak. Ze bood gelijk aan deze te vergoeden. Ik liet haar de prijs online zien van 27 euro. Ze maakte dit gelijk over. Ik vroeg of ze dit wel vergoed kreeg van jullie als werkgever, want jullie zijn waarschijnlijk verzekerd voor ongevallen als dit. Maar ze dacht van niet. Ik vond dit zo sneu, want ze had zich pijn gedaan en was verdrietig. Ik heb net de helft van het bedrag aan haar terug overgemaakt, dan delen we het leed. Maar eigenlijk vind ik dat de werkgever hier iets aan zou moeten doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Mori

Fijn dat u zo begripvol was. De bezorgster zal vergoeding ontvangen. Bedankt voor uw reactie!

Wp
1 mei 2022

Lekker eten en keurig op tijd geleverd

Melissa
30 april 2022

Goede, lekkere sushi. Bezorging was precies op op de aangegeven tijd en warme gerechten waren nog warm.

Sandra
30 april 2022

Heerlijk gegeten weer! Dragon roll, Linge roll en Ebi tempura

Johanna
29 april 2022

prima sushi, lekkere gyoza en de Chef's Mori Roll is een topper! Bezorging volgens de ingeplande tijd, perfect.

Fam Swart
27 april 2022

Werkelijk overheerlijke sushi!! Vers bereid en heerlijke smaken! Ook de pokebowls zijn geweldig!

Joke
25 april 2022

Het was weer voortreffelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
24 april 2022

Heerlijke sushi, lang geleden we zo lekker hebben gegeten. Wij bestellen nergens anders meer. Top!

Verzijl
23 april 2022
.
23 april 2022
Astrid
23 april 2022

Bezorging kwam eerder dan aangegeven bij online bestelling. Was helemaal super! En het eten was heerlijk vers!

Hanneke
22 april 2022

Het was weer super lekker!

olga
21 april 2022
Anton
20 april 2022

Zoals we gewend zijn altijd top.

Anton
18 april 2022

Was weer top als altijd

Boudewijn
17 april 2022

Was netjes optijdklaar het was goed zeker aanrader pluspunt voor Geldermalsen

Bakker
17 april 2022

Was weer top

JW van Schaik
17 april 2022

Het was echt heerlijk. De goede verhouding rijst en vis/groenten maakte het zeer smaakvol

Van den Broek
16 april 2022

Keurig op tijd en enorm lekker Compleet en goed duurzaam verpakt

Niels
16 april 2022

Alles super vers en smakelijk. Als we sushi afhalen is het altijd hier. Jammer dat de zaak geen restaurant gedeelte heeft. Top zaak

Versteegh
15 april 2022

Weer lekker gegeten. Heerlijk vers

Nick van Werkhooven
14 april 2022

Super lekker, je proeft dat het verse sushi is! Zeker een aanrader!

Ingrid
13 april 2022

De sushi was heerlijk. Het was alleen te snel op 😊 Het is echt voor iedereen aan te raden.

.
12 april 2022

.

Schoots
10 april 2022

Heerlijke sushi

CvZ
9 april 2022

Zeer goed!

Lex
8 april 2022

Super goeie sushi, heerlijk. 1 * onzin beoordelingen die je soms ziet zijn van mensen sushi niet kennen of waarderen. Kwaliteit is fantastisch, smaken heerlijk en super vers. Blijf hier bestellen. 👍🏻👍🏻

david
8 april 2022
Henri Schellekens
7 april 2022
Demi
5 april 2022

Super! Eerste keer hier besteld en het was echt heerlijk, daarbij was het ook nog eens heel snel thuisbezorgd! Voor herhaling vatbaar! :)

NULL
5 april 2022

Normaal echt mega lekker. Maar op de kip maki doen ze soms hele gekke extra kruiden en dat verpest de smaak enorm. Tweede keer nu, dus dat is jammer

Tettie
3 april 2022

Heerlijke sushi. Super vers en smaakvol. Vooral de crunchy sushi zijn een aanrader.

J.P. Haaren
3 april 2022

Prima

Sandra
2 april 2022

Was weer heerlijk! Sushi Dragon, sushi Linge, loempia, gyoza, kipspiesjes, kip en tempura garnalen 😍

Carlijn Kosse
2 april 2022

Was erg lekker! Niets op aan te merken!

Bert
2 april 2022

Het was weer van uitstekende kwaliteit. En fantastisch dat er ook in Deil bezorgd wordt.

CVZ
1 april 2022

Perfect, Bezorging, Vers

HG van der Zee
31 maart 2022

Heerlijke sushi. Alles lekker knapperig en vers. Zeker voor herhaling vatbaar

R a
27 maart 2022
Reactie van Sushi Mori

Geachte heer/mevrouw, u heeft twee pokébowls ebi besteld en in de opmerkingen gezet ‘geen Mori topping, helemaal geen enkele sausjes of iets helemaal nada’. Wij hadden het verkeerd opgevat als de wens voor alleen rijst en ebi. Na contact hebben wij de andere toppings van de pokebowls bij u thuis bezorgd. Wij vinden uw review erg jammer en onterecht. Met vriendelijke groet, Sushi Mori

HenkJaap Leusink
27 maart 2022

Heerlijike Sushi, een aanwinst in Geldermalsen

Laura Van Der Klij
20 maart 2022

Super lekker!!

Ans
20 maart 2022

Lekker gegeten. Rijst was soms een beetje veel.

L
20 maart 2022

Pantsuit goreng garnaal en loempia’s waren afgekoeld en de chilisaus was geopend en leeggelopen door de bestelling. Alles plakte en het saus bakje bijna leeg.

Gert van Doorn
20 maart 2022

Rijst leek wat minder vers dan anders 20 minuten te laat

Jacqueline
19 maart 2022

Als altijd: super verzorgd weer! Aanrader *****

sandra
18 maart 2022
Erik
14 maart 2022

Kwaliteit en bezorging gewoon goed!

Marit
14 maart 2022

Heerlijk gegeten!

Arnie
13 maart 2022

Prima voor elkaar. Heel vers en heerlijk van smaak.

Charlotte
13 maart 2022

Super lekkere verse sushi! Grote rollen en goed gevuld! Lekkerste sushi uit Geldermalsen :-)

olga resink
12 maart 2022

Heerlijke sushi. Zelden zo vers en lekker gegeten. Echte aanrader.

Paul
12 maart 2022

Nette levering, netjes op tijd en heerlijke sushi. Een aanwinst voor Geldermalsen en omstreken.

Maciej
11 maart 2022

Easily the best sushi in the neighbourhood. Tasty, well made rolls, quality wasabi. You deserve more than 5 stars!

N. Biegel
11 maart 2022
Linda Volkers
11 maart 2022

Super lekkere sushi. Volgens afspraak precies op tijd bezorgd. Sushi vers en sommige nog warm.

Jasperien Bergman
7 maart 2022

Het was heerlijk en stond op de afgesproken tijd klaar

M.
4 maart 2022

Heerlijke sushi, goede kwaliteit en service!

Fleur De Weerd
4 maart 2022

Super makkelijk bestellen, levering netjes op tijd en dan heerlijke sushi! Wij zijn vooral fan van de grote kip rol sushi, maar ook de avocado en komkommer hapt heerlijk weg!

Jodie
4 maart 2022

Top sushi! Wel grote stukken dus je besteld snel te veel 😆 gelukkig kun je het gewoon later verder eten ( en is het nog lekker) je moet wel op tijd zijn met bestellen want zit snel vol de bezorgmogelijkheden

Jasper Starink
3 maart 2022

Het zal hier half 8 zijn om 8 uur was het er pas ik haal het de volgende keer weer op.

Ek
28 februari 2022
Visser
27 februari 2022
Mirjam
26 februari 2022

Heerlijk gegeten. Precies op tijd klaar en lekker vers.

Susan
25 februari 2022
J. Van
25 februari 2022

Na mijn bestelling werd me pas duidelijk waarom ik moest aangeven voor hoeveel personen ik bestelde. Ivm stokjes. Ik zou het bestelproces aanpassen, middels een verplicht veld. Deze info plaatsen bij opmerkingen is vrijblijvend en kijken mensen soms overheen. Het eren was op tijd klaar en overheerlijk!

fam. van Doorn
24 februari 2022

heerlijke Sushi!

Taco Dols
21 februari 2022

Dit mag eigenlijk geen sushi heten. Bijna alles is bedekt met zoete mayonnaise; Alles smaakt ongeveer hetzelfde daardoor. De wachttijd voor de sushi is ook veel te lang; bijna 3 uur (en 30 minuten na de aangegeven levertijd). En om bij voor meer als 50 euro aan sushi 1 miniflesje sojasaus te leveren kan ook echt niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nijhoff
19 februari 2022
Joanne Verspuy
19 februari 2022

Was weer heerlijk …

Liesbeth
19 februari 2022
Geerts
16 februari 2022

Wederom heerlijke sushi en sashimi gegeten. Perfect klaargemaakt met verse ingrediënten. Voor herhaling vatbaar wat ons betreft. Puur als suggestie: Hopelijk wordt het sashimi assortiment in de toekomst uitgebreid met nog wat meer smaken zoals zeebaars of makreel.

Jan
14 februari 2022

Meer dan uitstekende gerechten, zeer smaakvol. Bezorging perfect op de afgesproken tijd.

Els van Heijst
14 februari 2022

Het was weer heerlijk 😋

PK
14 februari 2022

Wederom heerlijk. Tip: wel even de notitie, die ik bij de bestelling had genoteerd, lezen de volgende keer.

Familie Coli
14 februari 2022

Heerlijke sushi, een aanwinst voor Geldermalsen!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C&N
13 februari 2022

Heerlijke sushi, niet zo zout als in van die all you can eat sushi restaurants. Hier proef je de echte smaak!

De Jongh
13 februari 2022

Heerlijk.

j van Utrecht
13 februari 2022

de geplaatste bestelling was op tijd klaar de geplaatste bestelling was compleet en nog belangrijker het was erg lekker zoals altijd

Ronald
13 februari 2022
Hanneke
12 februari 2022

Bestelling was netjes op tijd klaar en heel vriendelijk geholpen. Ik vond de poke bowl matig gevuld, veel rijst weinig groenten etc. De gefrituurde garnalen leken niet helemaal gaar, ik had bij de bestelling vermeld dat ik zwanger ben

Mieke de Boer-Brouwer
12 februari 2022

De sushi was heerlijk, goed klaar gemaakt. Stond op tijd klaar. Voor herhaling vatbaar

Yvonne Lobik
12 februari 2022

Het was weer fantastisch lekker! Verveelt nooit 👍🏻

Anton
11 februari 2022
Jol
11 februari 2022

Erg lekker en vers, op tijd bezorgd. Ik mis wel de ingelegde gember, en iets meer sojasaus zou de volgende keer fijn zijn :)

Bert
8 februari 2022

Heerlijke sushi en optijd bezorgd

Anton
6 februari 2022

Wederom weer overheerlijk gegeten 👌

Marieke
6 februari 2022
M.
6 februari 2022
Liesbeth
6 februari 2022
Janine Lachenal
6 februari 2022
Connie
31 januari 2022

'gewoon' hele goede sushi

Jacqueline
29 januari 2022

Prima weer!

Jokezuijderwijk
28 januari 2022

Het was weer Top.

Selma van der Heiden
28 januari 2022

Het is altijd lekker en op tijd conform verwachting. Alleen jammer dat ik telefonisch en in opmerkingen had aangegeven geen krab te willen in de familybox en die bleek er desondanks wel gewoon in te zitten. Puntjes op de i nog, maar in de basis prima.

Liv
25 januari 2022
Corinne
24 januari 2022

Tip: meer sojasaus, minder wasabi was ook goed. Sushi’s zelf waren heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
23 januari 2022

Gewoon lekker eten! Prima sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.P. Haaren
23 januari 2022

Lekkerrrrrrrrrrrrrr

Esther
22 januari 2022

De sushi was wederom heerlijk! Wel jammer dat de bestelling van gisteren een euro duurder was dan 2 weken dasrvoor, terwijl ik hetzelfde besteld had en er een flesje soja minder meegegeven was. Ook mijn inmiddels volgelopen spaarkaart heb ik nooit kunnen verzilveren.

S Blommers
21 januari 2022

Vind de smaak echt super! Niet te kleine stukjes. Zou het elke week kunnen eten maar daar is t echt te duur voor.🤗

Sandra
20 januari 2022

Heerlijke sushi en vriendelijke service.

A
19 januari 2022

Sushi was echt heel lekker en de gefrituurde hapjes ook. Behalve de kiploempia's waren heel vettig en niet lekker. De vorige keer waren ze heel anders en ook qua vorm en smaak. Mijn vriendin heeft na die loempia's de hele avond overgegeven.

Marvin
17 januari 2022

Snelle, vriendelijke service en heerlijk verse sushi. Dank!

Van Hevelingen
17 januari 2022

De sushi en resterende maaltijd producten die je er kan bestellen zijn allemaal met de grootste zorg bereid. En met super verse producten. Kan alleen maar zeggen ga het zelf proberen! En voor Mori zelf 👍🏼Ga zo door !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke
16 januari 2022

Het was weer heerlijk. Gr Joke.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjen
16 januari 2022

Voor de derde keer in 3 weken de heerlijkste sushi, sashimi, gyoza en pangsit ebi gegeten…kan 6 sterren ook?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
16 januari 2022

Simpelweg goed.

Jarno
16 januari 2022

Voor de 2e x besteld, heerlijke verse sushi en warme snackbox en prima op tijd. Voor herhaling vatbaar.

Jessica
15 januari 2022

Lekker gegeten☺️

S van Toorn
15 januari 2022

Geen verbeterpunten . Superverse sushi en erg smaakvol! Volgens mijn zoon de beste. Speciaal nog wat extra sushi’s overgehouden voor de volgende morgen als ontbijt..🤷🏻‍♀️

Robberr
15 januari 2022

Levering binnen tijdvak Bezorger vriendelijke Kwaliteit super! Echt een aanwinst voor het dorp deze sushi zaak En ga daarom ook zeker vaker halen of laten bezorgen.

Dam
14 januari 2022

Niet compleet. wasabi en kikoman ontbraken

Jesse
14 januari 2022
Charlotte
11 januari 2022
Wilma
10 januari 2022

Voor het eerst gegeten het was heerlijk zeker voor een volgende keer

Ilona
10 januari 2022

Voor de 1 ste keer besteld hier. Super lekker gegeten. Ziet er van binnen ook erg netjes en schoon uit! Sushi keurig netjes verpakt, en erg smakelijk gegeten. Zeker een aanrader om hier te bestellen...

Frieda de Graaf
9 januari 2022

Heerlijke en van goede kwaliteit sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vZ
8 januari 2022

Bezorging op tijd, perfecte service en heerlijke sushi!

Wouters
8 januari 2022

Top! Vers!

DVD
8 januari 2022

Smaakvol

Rob
8 januari 2022

Buitengewoon goed

Erik Burgers
7 januari 2022

Echt heerlijk gegeten. Het eten zag er keurig verzorgd uit en de maaltijden die warm moesten zijn waren perfect op temperatuur. Daarnaast netjes op tijd bezorgd. Dit gaan we vaker doen!

Stefan ter Bekke
7 januari 2022

Goede sushi, goede variatie en vriendelijk personeel. Prijs is ietwat aan de hoge kant.

Gijs
7 januari 2022

Heerlijke verse sushi, bestelling was klaar op de afgesproken tijd. Netjes verpakt. Super lekker gegeten.

Joke de Jong
6 januari 2022

👍👍👍👍👍👍👍👍 Het was weer super

Van velzen
5 januari 2022

Goede kwaliteit en prima service

Tanja
5 januari 2022

Weer heerlijk als altijd

Arnoud Zanen
5 januari 2022
Jess Van Ewijk
4 januari 2022

Was heerlijk! Alles goed verpakt, en netjes verzorgd Daarom smaakte alles voortreffelijk!!

Bianca van Gelderen
4 januari 2022

Lekker gegeten! Jammer dat de tasjes te vol of te slap zijn. De tasjes scheurde en het lag op straat. Gelukkig zat alles in mooie plastic bakjes zodat we toch van het verjaardagsdiner konden genieten!

Hans. K
4 januari 2022

Wederom verrast van de versheid en de kwaliteit van de producten van jullie Maar ook de snelle bezorging laat niets te wensen over

Rens
4 januari 2022

zeer goed gegeten! Alles was nog goed warm en de bezorging was op tijd. Ik ga hier zeker vaker bestellen

Marielle
4 januari 2022

De bestelling was keurig op tijd klaar (online besteld) en het was echt heerlijk!

Joke
3 januari 2022

Heerlijke sushi, vers en met zorg gemaakt!! Echt zó blij dat ze in de buurt zitten. Ik wil nooit meer wat anders. Aanrader!

Nicole
2 januari 2021
Jan Krispijn
2 januari 2021

Weer heerlijk sushi besteld. Op zondag, dus zou het wel vers genoeg zijn. Was fantastisch, zeer vers en smakelijk. En verrassend, voor 4 personen besteld en zag er inderdaad anders uit dan voor 6 personen de vorige keer. Super goed idee om de aantallen en afwisselende Sushi op deze wijze af te stemmen. Dikke 10

Ingrid
2 januari 2021

De sushi was heerlijk, we komen het zeker meerdere keren halen, Of bij jullie eten zodra het weer mogelijk is, Mijn dochter vond het een lekkere afsluiting van haar verjaardag.

Frank en Deb
2 januari 2021

Heerlijke sushi ! De dragon roll was precies goed: lauwwarm. Lekker grote porties wekame en edamame. Wel lang moeten wachten op de bezorging, maar daar hadden we wel begrip voor op nieuwjaarsdag.

A.V
1 januari 2021

Echt super goeie sushi, heerlijk vers en ontzettend lekker. Enige nadeel is dat je echt optijd moet bestellen.... als je om 17u besteld, kan het waarschijnlijk pas na 19u bezorgd worden. Helaas was dit keer de bezorging ook nog eens een uur te laat........ Het zou om 19u bezorgd worden... om 19.30 gebeld, bezorger zou over 10min vertrekken... Eindstand stond de bezorger pas 20.05 aan de deur... Ik snap de drukte, maar probeer het beter in te schatten. 3uur op je eten wachten is niet zo fijn.

Svenja
1 januari 2021

Het was heerlijk! Wij zijn fan van de boxen. Heerlijke samenstelling. Ook voor onze zwangere gast was het goed geregeld. Er zat een briefje bij met alle info die nodig was, over wat ze wel/niet kon eten. Bezorging was precies op tijd en de warme gerechten waren goed warm.